سوالات متداول

نحوه ارتقا برنامه و خرید اشتراک چگونه است؟

برای خرید اشتراک در برنامه در حال حاضر باید نکات زیر را توجه داشته باشید:

* برنامه را باید مستقیما از بازار یا مایکت دریافت نمایید.( نباید ابتدا برنامه را از هر طریقی نصب و سپس مایکت یا بازار را نصب کنید، بلکه باید ابتدا مایکت یا بازار روی دستگاه شما نصب باشد سپس برنامه را نصب نمایید).

* برای خرید اشتراک لازم است در مایکت یا بازار (بسته به اینکه برنامه را از کدام یک دانلود کرده اید) وارد حساب کاربری خود شده باشید. در غیر اینصورت با خطا روبرو می شوید.

*از دسترسی به اینترنت مطمئن شوید.

هنگام ورود به صفحه خرید اشتراک با خطا روبرو می شوم!

برای خرید اشتراک در برنامه در حال حاضر باید نکات زیر را توجه داشته باشید:
* برنامه را باید مستقیما از بازار یا مایکت دریافت نمایید.( نباید ابتدا برنامه را از هر طریقی نصب و سپس مایکت یا بازار را نصب کنید، بلکه باید ابتدا مایکت یا بازار روی دستگاه شما نصب باشد سپس برنامه را نصب نمایید).
* برای خرید اشتراک لازم است در مایکت یا بازار (بسته به اینکه برنامه را از کدام یک دانلود کرده اید) وارد حساب کاربری خود شده باشید. در غیر اینصورت با خطا روبرو می شوید.
*از دسترسی به اینترنت مطمئن شوید.

چگونه اشتراک خود را برگردانم؟

برای بازگردانی اشتراک خود کافیست در مارکتی(بازار/مایکت) که قبلا موج را نصب کرده بودید وارد حساب کاربری قبلی خود بشوید و سپس موج را نصب نمایید. حالا با ورود به بخش ارتقا (که با کلیک برروی دکمه الماس در بالا سمت راست صفحه اصلی وارد آن می شود) در برنامه در صورت اتصال به اینترنت اشتراک شما به صورت خودکار برگردانده می شود.

موجودی کارت من اشتباه است!

با توجه به تغییر مداوم این بخش برحسب بازتاب کاربران،برای اطلاع از نحوه محاسبه موجودی کارت ها ، برروی علامت چرخ دنده در بخش موجودی کارتها کلیک کنید. اگر مشکلتان حل نشد با ما تماس بگیرید.

چرا چکهایی که هنوز پاس نشده اند در موجودی من حساب شده است؟

برای تغییر این مورد می توانید برروی علامت چرخ دنده در بخش موجودی کارتها کلیک کنید تا نحوه محاسبه چک ها را مشخص کنید

آیا شما به اطلاعات ما دسترسی دارید؟

خیر، ما به اطلاعات مربوط به حسابهای شما هیچ دسترسی نداریم. حتی برای پشتیبان گیری ابری نیز ما تصمیم گرفتیم بجای ذخیره اطلاعات شما در سرورهای خودمان، آنها را برروی سرویس امن دراپ باکس شخصیتان بارگذاری کنیم تا کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد.

چگونه می توانم از اطلاعات خود پشتیبان بگیرم؟

کافیست از بخش تنظیمات برروی گزینه پشتیبان گیری کلیک کنید و برحسب نیاز یکی از موارد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که با ذخیره فایلهای پشتیبان خود برروی حساب دراپ باکس خود، حتی با پاک یا گم شدن دستگاه شما امکان استفاده از آن فایلها برروی گوشی دیگر را دارید، پس بهتر است به صورت دوره ای برروی دراپ باکس از اطلاعاتتان پشتیبان بگیرید.
-آموزش پشتیبان گیری برروی حافظه دستگاه را می توانید اینجا ببینید.

پیامکهای بانکی برای من در برنامه نمیاد!

ویدیو موجود در این لینک رو ببینید.

گاهی اوقات تولد کاربران اشتباها یک روز عقب یا جلوتر نشان داده می شود! (نسخه ۶٫۷ به بعد)

از آنجا که تاریخ ها به صورت میلادی ذخیره می شود. ممکن است گاهی در محاسبات یک روز اختلاف بوجود بیاید.

چگونه از نسخه نرم افزار اطلاع پیدا کنم؟

برای نسخه های 7.0.970617 و کمتر از آن امکان مشاهده شماره نسخه فقط از طریق رفتن به بخش تنظیمات -> درباره موج ->لیست تغییرات برنامه امکان پذیر است که در صفحه باز شده هنگام کلیک برروی دکمه "لیست تغییرات برنامه" آخرین شماره نسخه ذکر شده، نسخه برنامه شما می باشد.
اما برای نسخه های جدیدتر در همان صفحه تنظیمات زیر لوگو و متن حسابداری موج شماره نسخه نیز ذکر شده است.

در صورتیکه جواب سوال شما در این بخش نمی باشد از طریق بخش درباره ما برنامه ، با ما ارتباط برقرار نمایید. (آخرین بروزرسانی ۹۸/۱/۸)