سوالات متداول

 

برای خرید اشتراک در برنامه در حال حاضر باید نکات زیر را توجه داشته باشید:

در صورتیکه برنامه را گوگل پلی دانلود کرده اید، نیازی به خواندن نکات زیر ندارید:


* برنامه را باید مستقیما از بازار یا مایکت دریافت نمایید.( نباید ابتدا برنامه را از هر طریقی نصب و سپس مایکت یا بازار را نصب کنید، بلکه باید ابتدا مایکت یا بازار روی دستگاه شما نصب باشد سپس برنامه را نصب نمایید).

* برای خرید اشتراک لازم است در مایکت یا بازار (بسته به اینکه برنامه را از کدام یک دانلود کرده اید) وارد حساب کاربری خود شده باشید. در غیر اینصورت با خطا روبرو می شوید.


*از دسترسی به اینترنت مطمئن شوید.

برروی تصویر الماس در بالا سمت راست صفحه اول برنامه کلیک کنید و طرح موردنظر خود را انتخاب و خرید را تکمیل نمایید.

آموزش خرید اشتراک حسابداری اندروید موج

برای خرید اشتراک در برنامه در حال حاضر باید نکات زیر را توجه داشته باشید:
* برنامه را باید مستقیما از بازار یا مایکت دریافت نمایید.( نباید ابتدا برنامه را از هر طریقی نصب و سپس مایکت یا بازار را نصب کنید، بلکه باید ابتدا مایکت یا بازار روی دستگاه شما نصب باشد سپس برنامه را نصب نمایید).
* برای خرید اشتراک لازم است در مایکت یا بازار (بسته به اینکه برنامه را از کدام یک دانلود کرده اید) وارد حساب کاربری خود شده باشید. در غیر اینصورت با خطا روبرو می شوید.
*از دسترسی به اینترنت مطمئن شوید.

*اگر گوشی هواووی/شیائومی/آنر/وان پلاس دارید:
تنظیمات گوشی > مدیریت برنامه ها> بازار > دیگر دسترسی ها >اجرا در پس زمینه. رو فعال کنید.

نسخه بازار / مایکت:

برای بازگردانی اشتراک خود کافیست در مارکتی(بازار/مایکت) که قبلا موج را نصب کرده بودید وارد حساب کاربری قبلی خود بشوید و سپس موج را نصب نمایید. حالا با ورود به بخش ارتقا (که با کلیک برروی دکمه الماس در بالا سمت راست صفحه اصلی وارد آن می شود) در برنامه در صورت اتصال به اینترنت اشتراک شما به صورت خودکار برگردانده می شود.
نسخه گوگل پلی:
با کلیک برروی دکمه الماس در بالا سمت راست صفحه اصلی و وارد کردن شماره موبایل، وارد صفحه ارتقا می شوید، در صورت اتصال به اینترنت ، اشتراک قبلی شما برگردانده خواهد شد.

در صورتیکه هنوز از اشتراک قبلی شما چند روز باقی مانده و اشتراک جدیدی خریداری نمایید، اشتراک جدید بعد از پایان اشتراک قبلی نمایش داده می شود. (از همان روز خرید فعال و محاسبه می شود)

برای تغییر این مورد می توانید برروی علامت چرخ دنده در بخش موجودی کارتها کلیک کنید تا نحوه محاسبه چک ها را مشخص کنید

تغییر محاسبه چک در حسابداری موج اندروید

۰-داخل برنامه از بخش تنظیمات> امور شخصی>دریافت تراکنش از پیامک بانکی>فعالسازی دریافت تراکنش از پیامک بانک تیکش فعال باشه

۱- بررسی کنید برنامه موج دسترسی به خواندن پیامک ها را داشته باشد.(از بخش مدیریت برنامه ها در تنظیمات گوشی)

۲- در صورتیکه برنامه دیگری دارید که پیامک های شما را میخواند ممکن است تداخل ایجاد کند. (مثلا حسابداری دیگه یا اگه برنامه پیشفرض پیامک گوشیتون رو عوض کرده باشید)

۳- شماره ای که بانک با اون پیامک میفرسته در بخش تنظیمات پیامک بانک موجود باشه.

۴- اگر گوشی هواووی/شیائومی/آنر/وان پلاس دارید: تنظیمات گوشی > مدیریت برنامه ها> موج > دیگر دسترسی ها >اجرا در پس زمینه. این رو فعال کنید.

۵ـ اگر حالت ذخیره باتری در گوشی شما فعال است، آن را غیرفعال کرده یا موج را استثنا قرار دهید. (شایع در گوشی های هواووی/شیائومی/آنر/وان پلاس)

بدین منظور ردیف جدیدی در فاکتور برای همان محصول ثبت کنید و تیک “کالای مرجوعی” آن را فعال نمایید.

ثبت کالای مرجوعی

همچنین پیشنهاد می کنیم حتما آموزش بخش امور تجاری را بخوانید.

برای این کار به “تنظیمات>بخش ثبت فاکتور> طراحی و تنظیمات فاکتور” بروید سپس در صفحه باز شده برروی “موارد فاکتور” بزنید:

برای انتقال اطلاعات از نسخه بازار/مایکت به نسخه گوگل پلی موج یا بالعکس، لطفا فایل پشتیبان خود را به واحد پشتیبانی موج ارسال نمایید تا تغییرات لازم اعمال شود.

برای پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات، ویدیوهای آموزشی زیر را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با ذخیره فایلهای پشتیبان خود برروی حساب دراپ باکس خود، حتی با پاک یا گم شدن دستگاه شما امکان استفاده از آن فایلها برروی گوشی دیگر را دارید، پس بهتر است به صورت دوره ای برروی دراپ باکس از اطلاعاتتان پشتیبان بگیرید.
-آموزش پشتیبان گیری برروی حافظه دستگاه را می توانید اینجا ببینید.

-آموزش پشتیبان گیری برروی فضای ابری (اینترنتی) دراپ باکس را اینجا ببینید.

خیر، ما به اطلاعات مربوط به حسابهای شما هیچ دسترسی نداریم. حتی برای پشتیبان گیری ابری نیز ما تصمیم گرفتیم بجای ذخیره اطلاعات شما در سرورهای خودمان، آنها را برروی سرویس امن دراپ باکس شخصیتان بارگذاری کنیم تا کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد.

در صورتیکه جواب سوال شما در این بخش نمی باشد از طریق پشتیبانی داخل برنامه ، سوال خود را مطرح نمایید. (آخرین بروزرسانی ۹۹/۶/۱۹)