برای فروش بهتر محصولاتمان باید این را در نظر بگیریم که مشتریان ما ممکن است در لحظه ای خاص علاقه به خرید یک محصول داشته باشند، اما فردا دیگر تمایلی به داشتن آن نداشته باشند.
بنابراین باید تمام تلاش خود را برای دسترسی آسان به محصولات خود برای مشتریان انجام دهیم.
امروزه، با توجه به گسترش اینترنت، روشهای جدیدی برای ثبت سفارش از مشتریان به وجود آمده است:
۱- داشتن وبسایت فروش.
۲- حضور در شبکههای اجتماعی.
۳- تلاش برای حضور در سایتهای مارکتپلیس (فروشندگان آنلاین بزرگی که محصولات دیگران را به مشتریان خود میفروشند، مانند دیجی کالا و باسلام).
۴- پیگیری آگهیها در کانالهای نیازمندی (مانند برنامه دیوار و شیپور، گروههای ایتا و تلگرام مربوط به نیازمندیها).
۵- مد نظر قرار دادن راههای ارتباطی برای مشتریان با پشتیبانی در همه جا برای کاربرانتان.